| Головна » Файли » Мої файли |
| У категорії матеріалів: 17 Показано матеріалів: 11-17 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Автор: Головач А.В.Девіз: «Земля не належить людині – людина належитьЗемлі!» Тип проекту: інформаційно-екологічний Мета проекту: виховання екологічних компетентностей молоді, впровадження інформаційних компетентностей вихованців у навчально-виховний процес Завдання: Виховувати екологічний світогляд та екологічну культуру молоді. Сприяти поширенню екологічних знань. Оволодіти правилами раціонального природокористування. Засвоїти народні традиції у взаєминах людини і природи на базі краєзнавчогоматеріалу. Залучити молодь до природоохоронної діяльності на основі набутих у школі знань. Розвивати інформаційно-технологічні компетентності у вихованців . Учасники проекту: педагогічний та дитячий колектив. Термінреалізації проекту: 2012-2014р.р. |
|
Екологічне виховання підростаючого покоління сьогодні стає нагальною проблемою суспільства. Причини та наслідки негативних екологічних ситуацій, можливість і необхідність подолання екологічної кризи – ці питання є обов’язковою складовою екологічної освіти. Знання з екології сприяють формуванню в молоді дбайливого ставлення до природи, розвитку екологічної культури. Екологічні проблеми сучасності вимагають від системи освіти приділяти більше уваги формуванню екологічної свідомості, розуміння навколишнього світу й місця людини в ньому. Екологічне виховання – це систематична педагогічна діяльність, спрямована на розвиток в учнів екологічної культури. Завдання екологічного виховання:а) накопичення екологічних знань;б) виховання любові до природи, бажання берегти і примножувати її;в) формування вмінь і навичок діяльності в природі. Зміст екологічного виховання передбачає розкриття таких досліджень:а) світ природи – середовище перебування людини, яка має бути зацікавлена в збереженні цілісності, чистоти, гармонії в природі;б) осмислення екологічних явищ, уміння робити висновки відносного стану природи,давати рекомендації розумної взаємодії з нею;в) естетична краса природи сприяє формуванню моральних почуттів обов’язку й відповідальності за її збереження, спонукає до природоохоронної діяльності;г) розуміння наслідків тих чи інших дій людини у природі. Робота учнів в гуртку створює умови для виявлення учнів із стійким пізнавальним інтересом, логічним мисленням, з високою працездатністю, що продуктивно працюють на результат. В процесі роботи з учнями включаю практичні заняття - роботу з гербаріями, колекціями комах, розв’язування екологічних задач. Крім того я прагну навчити дітей самостійно працювати з літературою, починаючи з доступної для розуміння науково-популярної літератури, поступово залучати їх до читання серйозної наукової літератури. Така комплексна робота з учнями допомагає їм оволодіти знаннями структури і принципів функціонування біологічних систем, їх онто- і філогенезу ,взаємозв’язків між живими системами і неживою природою,опанувати методологію наукового пізнання. Вони опановують уміння самостійного вивчення основних понять, законів, екологічних та біологічних закономірностей ,уміння спостерігати і пояснювати явища природи. Заняття сприяють також розвитку особистих якостей (теоретичного стилю мислення, пізнавального інтересу, уяви, пам’яті, практичним навичкам у природоохоронній діяльності), прагнення до самоосвіти. Вони визначили і професійний вибір учнів. Проведені заходи: - Вересень 2012- Участь у всесвітній акції «Очистимо планету від сміття» в рамках Всеукраїнської акції «Чиста Україна – чиста Земля» - 29 вересня - виступ агітбригади на урочистій
лінійці школи присвяченій тижню екологічних знань тих ,кого приручили» Березень-квітень2013 - 22 березня проведено флешмобу м.Білопіллі до дня води. Про результати акції проінформовано у періодичній пресі, газеті "Білопільщина" |